REKLAMACJE I ZWROTY

2. Zwrot

1. Reklamacje

Zwrot

Masz możliwość złożenia zwrotu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

1. Formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu który otrzymałeś w paczce i dołącz go do przesyłki.

2. Odesłanie produktu

Składając zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

3. Dane do wysyłki

Adresat:          Nati Boutique Wiesława Płochocka

Adres:            ul. Czarnockiego 76, 05-332 Siennica

4. Przyjęcie zwrotu

O przyjęciu zwrotu produktu oraz procesie zwrotu zostaną Państwo poinformowani w wskazany w formularzu numer telefonu/adres e-mail.

5. Nadanie zwrotu

Forma przesyłki jest dowolna, może zostać zwrócona zarówno przez dowolnego kuriera oraz Poczte Polską, na koszt klienta.

6. Zwrot środków

Zwrot środków zostanie otrzymany poprzez przelew bankowy w okresie 14 dni otrzymania zwrotnego towaru i akceptacji zwrotu.

7. Zwrot towaru zakupionego przez internet.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, czas na zwrot zakupionego przez internet towaru wynosi 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie.

Reklamacje

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z naszej winy.

 

Instrukcja:

1. przygotuj produkty,

2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,

3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (pobrania.)

4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,

5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,

6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:

Dział Reklamacji: Nati Boutique Wiesława Płochocka ul. Czarnockiego 76, 05-332 Siennica

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?

W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 509446228 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: natiboutique@op.pl

Website made in ZyN_Software_Hause

Numer telefonu: 509 446 228

ul. Czarnockiego 76
05-332 Siennica

Możesz znaleźć nas.