Zwrot
Masz możliwość złożenia zwrotu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu który otrzymałeś w paczce i dołącz go do przesyłki.
2. Odesłanie produktu
Składając zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.
3. Dane do wysyłki
Adresat: Nati Boutique Wiesława Płochocka
Adres: ul. Czarnockiego 76, 05-332 Siennica
4. Przyjęcie zwrotu
O przyjęciu zwrotu produktu oraz procesie zwrotu zostaną Państwo poinformowani w wskazany w formularzu numer telefonu/adres e-mail.
5. Nadanie zwrotu
Forma przesyłki jest dowolna, może zostać zwrócona zarówno przez dowolnego kuriera oraz Poczte Polską, na koszt klienta.
6. Zwrot środków
Zwrot środków zostanie otrzymany poprzez przelew bankowy w okresie 14 dni otrzymania zwrotnego towaru i akceptacji zwrotu.
7. Zwrot towaru zakupionego przez internet.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, czas na zwrot zakupionego przez internet towaru wynosi 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie.
Reklamacje
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z naszej winy.
Instrukcja:
1. przygotuj produkty,
2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,
3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (pobrania.)
4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:
Dział Reklamacji: Nati Boutique Wiesława Płochocka ul. Czarnockiego 76, 05-332 Siennica
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 509446228 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: natiboutique@op.pl
Website made in ZyN_Software_Hause
Numer telefonu: 509 446 228